İslam Çupi

İslam Çupi
"Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz" İslam Çupi

28 Ocak 2013 Pazartesi

Yeniden Merhaba

Uzun bir zaman sonra bloguma baktım ve gördüm ki ziyaret eden sayısı 20000 kişi olmuş. Dedim ki kendi kendime tamam bir Bülent Timurlenk, Yiğit Yılmaz, Uğur Karakullukçu değilsin ama sen de yaz bir şeyler,dök içini,söyleyemediklerini paylaş buradan... Twitter dünyası çok şey öğretiyor insana,kendimi futbol konusunda bilgili zannederken burada takip ettiğim kişileri görünce dedim ki onlar bir Alex ise sen  Selçuk Şahin. En son 14 Haziran 2011'de karalamışım bir şeyler; 1,5 yılda çok şey değişti, bilek bağım koptu ,mide hastalığım ilerledi, yeniden aşık oldum ama sonu yine hüzünle bitti, araba aldım ve sattım ve hepsinden önemlisi belki de Alex de Souza takımdan ayrıldı. Bir gün bunun olacağını biliyorduk ama böyle olmamalıydı bence. Lafı fazla uzatmadan bundan sonraki hayatımın ve sayısı iki elin parmaklarını geçmeyecek okurlarımın yaşantısının; yukarıdaki resimde bulunan iki genç futbolcu Recep Niyaz ve Salih Uçan'ın beklenen kariyerleri gibi parlak olmasını dilerim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...